
  
|
MICE New Year's Party - Eventonline & BBT @Pure-Liner |
 |
Op dinsdag 14 januari vond de eerste MICE New Year's Party - Eventonline & BBT @Pure – Liner plaats.
Het was een leuk initiatief om het nieuwe jaar in de eventsector in te luiden en bij te praten met een hapje en een drankje met collega's uit de sector.
Toch was het spijtig dat er een honderdtal no-shows waren en dit nog wel door mensen uit de eigen sector.
De afwezigen hadden alvast ongelijk. |
|
 |
Radisson Blu Astrid Hotel lanceert vernieuwde vergaderzalen
|
 |
De afgelopen weken was het druk in het Radisson Blu Astrid hotel aan het Koningin Astridplein. De vergaderzalen werden van kop tot teen gestript en voorzien van een nieuw design van de hand van Piet Boon®, de internationaal gerenommeerde multidisciplinaire Nederlandse designstudio. De centrale lobby van de eerste verdieping met vergaderzalen werd verruimd en voorzien van een nieuwe lounge. De verbouwingen kaderen in het “Experience Meetings”-concept van Radisson Blu: zakenmensen tot in de kleinste details inspireren om succesvol te vergaderen.
“Experience Meetings” wil de efficiëntie van vergaderingen verhogen en zakenmensen inspireren om hun creativiteit de vrije loop te laten. Daarom is de sfeer en uitstraling van de omgeving erg belangrijk. Het Radisson Blu Astrid hotel vond het hoog tijd om drastisch te werk te gaan en zette de sloophamer in de zalen op de eerste verdieping. Vervolgens werden architect Van Rooij en de Nederlandse top designstudio, Piet Boon® erbij gehaald om een nieuwe sfeer neer te zetten.
|
|


|
JADA events maakt ‘65 jaar Torfs’ tot een top winterhappening |
 |
"Waar stappen die meer dan 700 vrolijke wandelaars van Torfs met hun kinderen toch naartoe?" zullen de bewoners van Temse en omstreken zich ongetwijfeld hebben afgevraagd toen ze hen op zondag 1 december van het hoofdkantoor van Schoenen Torfs in Sint-Niklaas zagen wandelen naar het magazijn in Temse.
Schoenen Torfs vierde haar 65-jarig bestaan vorig jaar met een flinke aanloop naar het slotevent.
Zo legde elk Torfs winkelteam haar eigen route af naar een nabijgelegen Torfs winkel, waar de collega's hen dan weer op een originele manier moesten verwelkomen én de Route 65 vaandel overnamen.
Niet minder dan € 65.000 stapten ze zo bij elkaar voor 5 goede doelen, met de slotwandeling op 1 december als hoogtepunt er bovenop.
De meer dan 700 wandelaars werden uiteindelijk ontvangen door nog eens meer dan 500 Torfs gasten op de site van hun magazijn in Temse, voor de gelegenheid door JADA events omgetoverd tot een heus mini-winter-pretpark.
|
|
 |
Gefeliciteerd, Nooz is winnaar van een Travellers' Choice Award voor 2014! |
 |
De Traveller's Choice Awards worden uitgereikt op basis van de miljoenen beoordelingen en meningen van TripAdvisor-reizigers. We hopen dat u deze erkenning van uw gasten zeer op prijs stelt.
Bestel vandaag nog een gratis plaquette van uw Travellers' Choice Award voor 2014.
|
|
 |
De Pre Historie Live en Sultan Sushi feesten verder in 2014! |
 |
Een nieuw jaar betekent eveneens een nieuwe editie van De Pre Historie Live!
Het gekende radioprogramma op Radio 2 met ster-DJ Guy De Pré, de succesvolle TV-serie, de legendarische CD-verzamelboxen die meer dan twee miljoen keer over de toonbank gingen en de party’s die vorige jaar weer duizenden mensen aan het dansen brachten bewijzen dat De Pré Historie nog steeds ‘alive and kicking’ is!
Reeds 5 jaar verzorgt Sultan Sushi de organisatie van het partyconcept en doorkruist zo heel Vlaanderen om iedereen aan het dansen te krijgen!
Tijdens de party spelen Guy De Pre en Jan Heymans alle hits uit de laatste decennia. Een vintage TV als typerend element uit deze tijdsgeest, staat centraal in de opbouw van het decor dat bijdraagt tot de gezellige uitstraling van deze onvergetelijke feestformule.
|
|
 |
 |
Artexis Group zet groeistrategie voort en versterkt managementteam |
 |
Artexis Group, specialist in de organisatie van beurzen en het beheer van beurshallen, zet dit jaar zowel in België als in het buitenland zijn groeistrategie voort. Dit zowel door het lanceren en overnemen van nieuwe beurzen als door de recente toevoeging van het management van het Congrescentrum in Bergen aan haar portefeuille.
Op groepsniveau wordt het team versterkt met een nieuwe Group CFO, Marc Hellemans, op dit ogenblik CFO van Cofinimmo, een onderneming actief in de vastgoedsector en genoteerd op de Beurs van Brussel. Verder wordt Anne Lafère aangesteld als Group COO. Zij is al 15 jaar lang partner van Artexis en is de voormalige verantwoordelijke van de Artexis-beurzen in België.
2014 klinkt alvast veelbelovend. De drie filialen – Artexis Belgium, Artexis Nordic en easyFairs – zullen nauwer samenwerken om een sterkere groep te creëren die in staat is om verschillende evenementen-formules te ontwikkelen. Bekwaam om zowel voor particulieren als professionals klassieke beursconcepten te organiseren zoals bijvoorbeeld easyFairs (low-cost beurzen), maar ook conferenties, congressen en ‘matchmaking business events’. |
|
 |
|
6e Love Bugs Parade - Brussel - zondag 16 februari 2014 |
 |
In het teken van de terugkeer van VW in de Fun Cup!
De gelukkige eigenaars van VW Kevers en Beetles, van alle leeftijden, wachten elk jaar ongeduldig op deze ‘hoogdag’!
De Love Bugs Parade, die in Brussel georganiseerd wordt ter gelegenheid van Sint-Valentijn, trekt keverliefhebbers aan uit alle uithoeken van België, en zelfs uit het Groothertogdom Luxemburg, Noord-Frankrijk en Zuid-Nederland. Hun plezier? Aankomen in trosjes wanneer ze deel uitmaken van een club, of individueel aan het stuur van hun Herbie, om te verzamelen op de Esplanade van het Jubelpark voor het museum Autoworld. Van daaruit vertrekken ze voor een tocht van bijna twee uur die hen langs lanen, straatjes en plattelandswegen voert. |
|
 |
Fatmama bvba |
 |
Als geen ander weet fatmama hoe ze u kan helpen.
Want als het om de juiste uitstraling van je bedrijf of organisatie gaat, bij haar bent u aan het juiste adres.
Zonder veel poespas, maar met de juiste flair neemt ze al uw grafische zorgen uit handen. Wees gerust, het resultaat zal goed zijn. Een ervaren aanpak en een vlekkeloos eindresultaat hebben al menig klant weten te bekoren.
In klare taal krijgt u een duidelijk beeld van wat u mag verwachten. Gaat het om een huisstijl, brochure, website of iets dergelijks, fatmama neemt elke opdracht ter harte.
We zijn erg sterk in het bedenken van een concept, een heldere en orginele vormgeving van uw communicatiemiddelen.
Bij Fatmama lopen geen Art Directors rond, noch Account executives, of een overdaad aan tussenpersonen. Bij Fatmama is het contact direct. En we werken aan budgetten die voor elk bedrijf haalbaar zijn. Stuur ons een e-mail.
|
|
 |
|
Eventonline | Provinciesteenweg 535 | 2530 Boechout | Tel: +32 (0)3 899 08 68 | Gsm: +32 (0)474 46 72 91 | info@eventonline.be

|