Radisson Blu Astrid Newsletter

Boek nu je meeting voor minimum 20 personen, overnacht als organisator zelf gratis en schenk 5 van je collega's een upgrade naar een luxe kamer. Dan krijg je van ons nog 3 break-out rooms gratis en dubbele Club Carlson punten* (*Geldig (*Geldig voor alle nieuwe aanvragen voor meetings die plaatsvinden voor 31 december 2012)

In het Radisson Blu Astrid hotel aan het Koningin Astridplein, recht tegenover het Centraal Station van Antwerpen, vind je alles voor succesvolle meetings en grootse evenementen.

Met zijn 18 flexibele en multifunctionele zalen, een 24h Business Center en gratis draadloos internet behoort het hotel tot de beste vergader- en evenementenlocaties van de stad.
 

Ons enthousiaste team meeting & event organizers steekt dat extra tandje bij om ook jouw feest om te toveren in een onvergetelijke ervaring. Alles is mogelijk! Wij passen ons aan eender welk evenement aan, of het nu een vergadering, een incentive, congres of feest is en zorgen ervoor dat je krijgt wat je wilt bereiken.
 
De vergaderzalen of evenementenruimten van het Radisson Blu Astrid Hotel zijn speciaal multifunctioneel en flexibel ontworpen. Dankzij geluidsdichte verschuifbare panelen kan de Scala balzaal bijvoorbeeld tot 400 personen verwelkomen voor een diner of tot 640 personen voor een receptie. Podium, bar, catwalk, dansvloer, alles kan geplaatst worden waar jij het hebben wil.
 
Zin in een ongewoon en origineel evenement?
Dan kan je je hart ophalen in de onderwaterwereld van Aquatopia naast het hotel; een fascinerend decor vol exotische vissen en reptielen.
Nood aan op-en-top ontspanning?
Overnachten doe je bij ons prinsheerlijk in 247 moderne en stijlvolle gastenkamers, waaronder Business Class kamers, suites en zelfs 19 luxueuze appartementen.
 
De ruime fitness club en het zwembad met Jacuzzi en sauna zijn gratis voor hotelgasten.
 
Ontdek het zelf in onze gloednieuwe virtual tour!
Contacteer ons nu op
T. +32 (0)3 203 12 46 of op meetings.astrid.antwerp@radissonblu.com
en geniet van onze speciale Meeting-promotie!